torsdag 1. januar 2009

01.01.2009

Første dag i et nytt år, et år med blanke ark og nye muligheter. Hva passser vel bedre enn å opprette en blogg for første gang i dag. Alt er nytt og jeg har egentlig ikke peiling på å skrive blogg, men andre har gjort det før meg og forhåpentligvis finner jeg ut av ting underveis.

Det siste året har jeg fått øynene opp for bloggverden og leser nå jevnlig endel blogger. Både de som omhandler mine interesser, men også andre som tar opp tema som kan engasjere og kanskje få en til å se en sak fra et annet ståsted.

Hva skal jeg skrive om? Det blir nok endel om planter og hage som er en av mine interesser, ellers kanskje litt om smått og stort som opptar meg i hverdagen.

1 kommentar:

  1. Grattis med flott blogg. Gleder meg til å følge med her.

    Signe

    SvarSlett