søndag 15. november 2009

Frøken Frosk

 

HPIM1419 frosk red 2   Her er mitt bidrag til Moseplassens konkurranse Frøken Hagegjest 2009. Dette er en velkommen gjest i hagen og jeg kunne hatt mange av disse. Jeg har derfor flere ganger hatt rumpetroll som har vokst opp til små frosker i drivhuset og så hoppet ut i verden. Noen syns kanskje ikke at dette er den vakreste hagegjesten, men se på de øynene. Man må jo bli betatt. Og er man på jakt etter en prins, må jo dette være et godt utgangspunkt.

 

2 kommentarer:

  1. Jeg synes frosker er kjempesjarmerende og skulle gjerne hatt slike i hagen.
    Flott bilde!

    Jeg glemte å svare deg på det med novemberkaktusen, den er kjøpt på OBS'n på Lagunen av alle steder...De hadde både merkede og navnløse i forskjellige størrelser. Hva de har igjen nå aner jeg ikke men kanskje verdt en tur for å sjekke
    Ha en finfin uke og lykke til i Frk. Hagegjest-konkurransen!

    SvarSlett
  2. knis :D
    Flott fremtidig prins det der :)

    Kjempehyggelig at du er med Mariann!

    SvarSlett